úterý 9. srpna 2011

Pueblita, Cholula a první den ve škole



cvrčci, mňamka

nopal




Aztékové postavili v Pueble 365 chrámů, na každý den v Aztéckém kalendáři jeden.
Když Mexiko dobyli Španělé, všechny chrámy předělali na kostely.
Nyní je v Pueble 365 kostelů.



Aztécké pyramidy v Cholule




První školní den
9. srpna 2011

Dneska byl můj první den v mexické škole.
Moje škola, Tec Milenio, je ta nejhezčí, nejmodernější škola co jsem kdy viděla, velké atrium, velká jídelna, velká zahrada, na každém patře ozbrojený policista.
Když jsme si šly koupit svačinu a vešly jsme do jídelny, moje host-sestra se na mě ušklíbla a já zjistila, že všechny hlavy jsou otočené naším směrem. Vysvětlila mi, že sice nejsem jediná výměnná studentka na škole, ale že jsem jediná blondýna v celé budově, že jsem prostě "jiná" a že je normální, že všechny pozornost je upřená na mě.  Zbytek dne za ní chodili spolužáci, ať jim představí svojí kamarádku.
Jinak polovina předmětů je vyučovaná v angličtině, takže se můžu i zapojit.
Vyučovací hodiny v Mexiku jsou dlouhé hodinu a půl, nebo dvě hodiny, a protože tak dlouho nikdo nedokáže dávat pozor, tak se třeba uprostřed hodiny zvedneme a spolu s profesorkou tančíme, a kdo zlobí, musí jít tančit před tabuli.
Za den se nám vystřídají tři, nebo čtyři předměty a dohromady jich máme osm.
Vyučování začíná v půl sedmé.
Jinak jsou všichni jsou strašně milí a přátelští.
Mexiko je prostě SUPER!

Žádné komentáře:

Okomentovat