čtvrtek 11. srpna 2011

mis cumpleaños maxicanos.

11. srpna 2011


Je jedenáctého srpna, moje narozeniny.  Nečekala jsem, že by si na to vůbec někdo kromě mojí host-rodiny v Mexiku vzpomněl. Ráno jsem vstala a slyšela jsem, že mi moje host rodina pustila "mananitas", něco jako mexické "hodně štěstí zdraví". Předali mi dárek a vyrazili jsme do školy.
Spolužáci nezklamali, všichni věděli, že mám narozeniny. Když mě naše školní koordinátorka přivedla do vedlejší třídy, všichni mi začali přát, anižbych je předtím znala. Nebo možná znala, protože, ikdyž se to nezdá, nakonec Vám stejně ty mexické tváře splynou dohromady a jména taky tak. Polovina lidí se jmenuje Omar a polovina Alejandro.
Od spolužáků jsem dostala dokonce i kytky.
Odpoledne jsme byli s rodinou na obědě, číšníci mi zpívalia přáli, a dostala jsem moučník s nápisem "felicidades".
Byly to úžasný narozeniny.
Miluju Mexiko




Žádné komentáře:

Okomentovat